חברת מיטרג הינה היבואנית הרשמית והבלעדית בישראל של חברת NEC בתחום זיהוי פנים וביומטריה

NEC היא החברה המדורגת ראשונה בעולם על ידי ה NIST כתוכנת זיהוי הפנים הטובה ביותר. זיהוי פנים המוביל בעולם – לסקטורים מרובים.

הטכנולוגיה של זיהוי הפנים הביומטרי של חברת NEC משמש ברחבי העולם למאבק בפשע, מניעת הונאה, אבטחת וביטחון הציבור ושיפור חוויית הלקוחות במגוון עצום של מקומות ותעשיות.

למה?

מכיוון שבדיקות ה NIST העצמאיות אישרו שוב ושוב את יכולת ההכרה וההתאמה של NEC כ- המהירה והמדויקת ביותר בעולם בכל תחומי המידה והתנאים המאתגרים. הדבר נובע מהשקעה של יותר מ 50 שנים של מומחיות בטכנולוגית ביומטרית. הכרה בזיהוי, אימות וניתוח בזמן אמת ולצורך קבלת החלטות מהירות, אבטחה ברמה הגבוהה ביותר, מבוססת AI. המערכת הותקנה ביותר מאלף מערכות קריטיות באתרים בעלי עניין גבוה בביטחון ואבטחה ביותר מ- 70 מדינות ברחבי העולם

 ולבסוף, חברת NEC נחשבת כמובילה בתעשייה והוותיקה ביותר בתחום. פתרונות זיהוי הפנים שלנו נועדו גם הם להציע הגנה מוצקה לציבור מבלי לפגוע בפרטיותם, חירויותיהם  או זכויות האדם שלהם.

ייצוג בלעדי

NEC המיוצגת בלעדית על ידי חברת MITRG בישראל הנה החלוץ של ביומטריה מדרגית בתחומי בקרות גבול, חברות תעופה, שדות תעופה, תחבורה, אצטדיונים, מגה אירועים, הופעות, כנסים. הביומטריה ממלאת תפקיד הולך וגדל לא רק בשיטור בזמן אמת ובאבטחתם של מקומות צפופים ומגוונים יותר ויותר ברחבי העולם, אלא גם בהבטחת חוויה חלקה ומהנה לאזרחים המבקרים בהם. כחלוץ בתחום אנו מחויבים מזה זמן רב בתחום המחקר והפתרונות הביומטריים, NEC פיתחה טכנולוגיות רב-מודולריות הכוללות זיהוי פנים, זיהוי IRIS וקול, זיהוי טביעות אצבע וכף יד, ואימות אקוסטי באוזניים והוסיפה אותן עם ה AI הייחודי שלה וניתוח נתונים כדי לשפר את הנתונים המתקבלים. המאפשרת פעולות יעילות בזמן אמת או לאחר האירוע הן בתחום אכיפת החוק והן בתחומי האוריינטציה צרכנית.

זיהוי פנים יכול לעתים קרובות להוכיח את אחת הביומטריות הטובות ביותר מכיוון שניתן לצלם תמונות מבלי לגעת או ליצור אינטראקציה עם האדם המזוהה, ותמונות אלה מוקלטות ונבדקות באופן מידי מול בסיסי נתונים קיימים. זיהוי הפנים של NEC מציע פתרונות מתקדמים וניתנים להרחבה עבור הדרישות המתבקשות בזמן אמת או לאחר האירוע.

בעזרת פונקציות של מעקב פנים, חיפוש, זיהוי ואימות, הכל בפלטפורמה יחידה, ניתן לשלב אותה בקלות במערכות מעקב קיימות כדי לחלץ פרצופים בזמן אמת, להתאים מול בסיס נתונים או רשימת צפייה קיימים ולהפיק התראות בזמן אמת כדי לעזור להגביר את הביטחון הציבורי ולהפחית את הסיכונים.

בעזרת היכולת לעבד ולנתח עדכוני מצלמה מרובים ואלפי פנים בשניות, זיהוי הפנים העוצמתי של NEC מסוגל למשטר את אתגרי האבטחה הגדולים והקשים ביותר עם יעילות, רגישות ותפיסה ללא תחרות.